Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se líbí, jak ČT, potažmo Moravec, nejvíc vadí příznivcům Zemana a Babiše, hrobařům české demokracie.:-)

22 45
možnosti
AS

přeji hezké ránko zemanobijko, toto ale není o Moravcovi

u něj mi jde jen o to jak někoho nechá domluvit bez jediného zásahu do myšlenky a někoho jeho myšlenku pokud není ve shodě s jeho názorem ihned zarazí a skočí mu do řeči a podsouvá svoje slova

k Babišovi jak jsem psal mám především výhrady ale jeho lovu se neúčastním

Zeman je jiná kapitola tam vidím jak zápory, tak klady a dokáži se ho někdy i zastat (já vím jsem hrozný člověk)

29 7
možnosti
Foto

ČT se za chybu ve vysílání omluvila.Kolem stíhaní Babiše bylo hodně zmatků a pokud vím Zeman mu gratuloval k zastavení stíhání....

24 9
možnosti
AS

Zdravím Zdeňku (fašisto) to bylo pouze ironicky k Vašemu blogu :-)))))) a ne ve zlém

jak už jsem psal někomu jinému omluva bez vysvětlení a ještě někde kde ji moc lidí hledat nebude nepovažuji za adekvátní

neměla by zrovna ČT být garantem pravdivých zpráv a ověřených informací?

12 5
možnosti
AL

Jak říká můj věrný obdivovatel: Zasloužená karma!

:-)R^

5 2
možnosti
AL

Nekonečné trestní stíhání premiéra Babiše jako politický program prázdných, ale o to zákeřhějších politických stran a ČT.

:-)

27 4
možnosti
AS

zdravím, nejsem ale obdivovatel Babiše :-))))

mám na něj svůj názor a ten není moc pozitivní ale hon na čarodějnice ve jménu něčeho mi připadá ještě zákeřnější

to by však bylo na delší hovor

ke karmě díky za ní ale není to můj Moloch, píšu blogy jen občas

8 1
možnosti
DR

Zasloužená karma. R^

9 2
možnosti
PK

VP TV by měla být o kus dál ve férovosti informování než jsou privátní stanice. Jednotný a ucelený názor je na kauzy AB a proto je snadné pochopit to co jste popsal ve svém blogu. Karma za blogR^

15 1
možnosti
SN

:-).......Napsal jste to přesně! TV plná samozvaných politologů, melou o tom celý večer a vlastně.....žádný nic neví, jen domněnky! R^R^R^!!

28 3
možnosti
Foto

Jedinej, kterej ví všechno, je Novák

5 3
možnosti
Foto

Po přiložení ke skutečnosti je váš text částečně dezinformační, částečně fake, částečně štvavý.

Ale když vás to baví. :-)

11 24
možnosti
PK

....a můžete prosím vysvětlit v čem? pokud jen sdílíte názor na AB,tak vás chápu,ale ten blog jen prezentuje fakta...

19 0
možnosti
Foto

A přitom stačilo podívat se na stránku kterou jste zde vložil podrobněji, a dočetl byste se že - kopíruji:

Tato část pořadu není v iVysílání dostupná. Reportáž obsahovala chybné informace. Omlouváme se.

22 3
možnosti
SN

:-).....Pane Braune, to si opravdu myslíte, že si každý chodí ověřovat ta štvavé bláboly ČTV na internet? Ne každý těm zprávám věří, ale rozhodně si to nido nechodí kontrolovat jestli je to pravda! ;-D;-D;-D

11 6
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2706x
jeden z mnoha

Seznam rubrik