Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Patříte k těm, kteří nejsou schopni pochopit jednoduchý Babišův dotační podvod nebo k těm, kterým to nevadí?

2 5
možnosti
Foto

Zapomněl jste na ty, co se na něm přiživili. ;-D

0 2
možnosti
JP

Díky za upozornění,že můj příspěvek nebude zveřejněn. Dobře pamatuji dobu normalizace sedmdesátých let. Už je to tady zpět!

0 0
možnosti
Foto

Copak ošklivého jste tam napsal? Mě také vyhodili příspěvek, kde jsem uvedl některé články, týkající se akcí Norbert a Asanace.

0 0
možnosti
Foto

Další nálepkovač a posměváček se těm, co říkají veřejně svůj názor, který ale bohužel neladí s přesvědčením autora.

4 21
možnosti
AS

A67l45e33š 78S30z17a82b40ó

12. 11. 2019 20:50

Tomáš můj známý kritik, díky za názor ale nálepkování klasickému se snažím ale co prosím v tomto blogu považujete za nálepkování?

posměváček také nejsem, pouze jsem napsal, že se tomu směji, to se nesmí?

já se ale směji té formě jakou to vše probíhá

chcete mi zakázat se smát když něco opravdu směšné je?

20 1
možnosti
JH

Ultimátum je možná ještě veselejší nežli nežli ta jejich nová agitka , od které se chvilkaři už opatrrně distancují. Nebral jsem je vážně ani chvilku:-)

16 2
možnosti
EK

Jen se divím, že ten klip tady Babiš víc nepropaguje, vždyť by mu to nahnalo do náruče další voliče. Kdo to vymyslel musel brát opravdu kvalitní matroš.;-D

5 0
možnosti
SN

:-).....Pane autore, jako důchodce to sleduji, dneska jsem objevil jakési video s Minářem natočené před dvěma roky, kdy se pasuje za lídra Milionu chvilek, který bude velet davům.

JE neskutečné, jak někteří naši spoluobyvatelé ztratili zdravý rozum: Nikdy se naší zemi za posledních 30 let a lidem v ní nevedlo lépe! Babiš je kapitalista, kapitalismus jsme sis vyzvonili, tak o co jde! Chytrým a pracovitým patří svět!

Je to jen závist neschopných, kteří v životě nic nedokázali, ani ten nedoštudovaný lídr. Napsal bych to ostřeji, ale už jsem dostal za toho kloučka zaracha.

Napsal jste to výborně! R^R^R^!!

25 2
možnosti
AS

A77l78e13š 20S30z11a77b66ó

12. 11. 2019 19:21

výborně určitě ně, hlavou se mi honilo moc myšlenek okolo tohoto tématu a něco jsem tam ani nedal, bylo by to moc dlouhé a vzhledem ke korektnosti se člověk musí držet zkrátka :-)))

5 1
možnosti
KP

Zřejmě se nedostudovany Minar ještě nesetkal s pojmem anarchie. Ten se probírá až v dalším semestru, kam se zatím nedostal.

18 2
možnosti
AV

Nerozumím slovům "nabitá demokracie".

0 0
možnosti
AS

A27l93e20š 95S78z91a86b10ó

12. 11. 2019 18:44

také nerozumím, špatná kontrola po přepisování z poznámek v mobilu a špatná nedůsledná kontrola

kaji se a rdím

4 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2706x
jeden z mnoha

Seznam rubrik