Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)...........kdo neumí pít, ať se do toho nepouští! Pak si koleduje......R^R^R^!!

2 0
možnosti

To je výkvět na tom videu. No a Holubová ai Hrušinský co od nich čekat, ti jsou už fest profláknutí. Jen by mě zajímalo jestli tu politickou sebevraždu páchá TOP0,9 a Starostové dobrovolně nebo si fakt myslí, že lidi jsou tupé hovězí co jim to hodí.

11 3
možnosti
Foto

Každý to snad nemusí naházet rudým či hnědým komousum...

2 8
možnosti
Foto

Tak to slyším poprvé,že kultovní scéna z Pelíšku má vyzivat k násilí na komunistech...mají se snad Pelíšky zakázat, teď když jsou komunisté znovu u moci, jistě by to šlo....

5 7
možnosti

A31l49e16š 55S25z69a54b37ó

5. 5. 2019 10:14

ale to vůbec, Pelíšky jsou super a mám je rád, komunisty ne......ale jednou mít názor, že násilí do politiky nepatří a potom ho schvalovat .....to se na mě nezlobte a to je oč mi šlo

7 0
možnosti
Foto

Výsledek sledování toho videa pro mne? Lovit kandidáty do europarlamentu ze stran zúčastněných ve videu, nebudu nikoho. Ani náhodou.

12 2
možnosti
Foto

To by jste jistě nevolil ani tak...

2 6
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2706x
jeden z mnoha

Seznam rubrik