Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všem potřebným dětem ve světě jistě nemůžeme pomoci.Nu dobrá.Ale můžeme pomoci alesponˇminimálnímu množství, tím že jim dáme možnost žít v lepších podmínkách v naší republice.50-100-200-300, mohou to být děti syrské, či jiné.To je jedno.Ale udělejme to.To, že se musíme postarat prioritně o naše sirotky a podobně, je jenom výmluva.

0 9
možnosti
Foto

Skvěle jste to sepsal. Možná za tím bude ještě něco dalšího, neboť před volbami se politici neštítí nikoho a ničeho, jen aby po ramenou jiných šplhali ještě výše a viditelněji.

6 0
možnosti

J68a96n 34R39á53ž

16. 9. 2018 19:12

Když jsem se dostal, jak se říká "za vodu", položil jsem si také otázku : "Nejsou v našem okolí, obci, kraji, republice děti, které potřebují naši pomoc?".

A odpověděl si : "Zcela jistě jsou a hledal i našel cesty a způsoby, jak některým z nich efektivně pomoci".

Až nebude ani jedno dítě v ČR potřebovat pomoc, teprve pak začnu pomáhat těm v Africe a je mi jedno, že je IN posílat peníze neziskovkám údajně pomáhajícím africkým dětem a vykládat o tom každému na potkání.

14 0
možnosti

Vážený pane, já když si chci někoho pozvat, tak si ho pozvu, postarám se něj a nechci po Vás, abyste to platil. Vám nic nebrání, abyste si ty děti pozval, postaral se o ně třeba až do smrti a převzal za ně plnou odpovědnost včetně trestní. Nechápu tedy proč chcete po mně, abych na Vámi pozvané hosty něco platil z našeho státního rozpočtu.

2 3
možnosti

Četli jsme stejný článek? Já tam nic takového, co tady autorovi podsouváte, nečetl.

10 0
možnosti

J51a32n 50P16a90v31l48í15k

16. 9. 2018 13:58

Kdo nechce, vždycky si najde 150 tisíc důvodů, proč ne.

2 1
možnosti

:-)..............Máte i můj souhlas! R^R^R^

5 0
možnosti

Karma, popsal jste přesně komedii, kterou se snaží s lidmi hrát.

16 0
možnosti
Foto

Velká karma. Napsal jste to výborně. Podle mě nejde o nic jiného, než o šikovně maskovaný politický tak a citové vydírání dětmi.

A přitom, jak je dobře známo, se za děti a siroty často prohlašují vousatí migranti a podle našeho velmi zkresleného smyslu pro humanitu my nesmíme zkoumat, jaký je jejich skutečný biologický věk.

14 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS