Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

U nás na sídlišti taky máme takovou vílu, která sbírá bordel (většinou po mladých bezdomovcích), ale i zametá spadané listí. Je starší, silná a taky trochu napadá na nohu. Hodila jsem s ní řeč a zjistila jsem, že je to Ukrajinka, která přišla o práci v Panasonicu. Tak jí to nabídli, má 70 kč na hodinu ( já u vietnamců 40kč.)

1 0
možnosti
SL

Vy děláte za 40 kč na hodinu? Proč, proboha?

0 3
možnosti
JK

Pěkné, že jí děkujete. Ještě hezčí by bylo přidat se k ní a pomoci.

4 0
možnosti
DS

Ano, kéž by takových lidí bylo víc - mám poslední dobou pocit, že se nám nějak vytratilo takové to kolektivní vědomí, že pokud si sami uděláme nepořádek, musíme si ho taky sami uklidit... Pamatuju si, jak jsem v 90-tých letech jako studentka dostala na zastávce velmi hrubě vynadáno od takové na pohled pohádkové babičky, že jsem hodila papírek na zem (já ho líně hodila do koše a netrefila se), i předtím, jak jsme museli povinně jednou za čas na úklidovou brigádu kolem baráků, to si člověk pak více hlídal, zda za sebou netrousí nepořádek...

Jenže dnes říct partě mladých, že po nich zůstává chlívek, je téměř výzva k veřejnému lynčování...

5 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2706x
jeden z mnoha

Seznam rubrik