Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

alaga

13. 2. 2009 11:26
Ach jo!

Jéjda, tak jsem si to vyguglovala, hned po přečtení vašeho článku. A musím říci, že jsem byla za velkého pitomce, dva hráči se mnou dokonce  odmítli dále hrát. Pak  jsem ale narazila na ještě většího neumětela než jsem já a to byla moje první radost , kterou jsem dnes zažila.

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

13. 2. 2009 11:16
Nedivím se, že vám to nejde

"mi je hledali", to je pravopisný poklad.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

13. 2. 2009 9:56
Dotaz

No jo, ale jiní profíci :-) jsou zas naštvaní, že je neumětel zdržuje. Pak poslední dvě kola na just vůbec nehrajou, nebo pošlou nějaký protivný textík :-). Fakt nevím, co si vybrat? Vynadáno dostanu často. Jsem totiž neumětel :-). Většinou se držím a nevzdávám i s šesti červenejma :-). Ale někdy musí profíci pochopit, že tři hry se soupeři, kteří mají 90 - 120 písmen za kolo, ty už lezou na mozek. Člověk je pyšnej na svých 50 a pak je rád, že taktně zmizne, než aby ve hře strašil :-). Jsem v období, kdy mimo ligu většinou vzdávají mě a v lize dostávám za uši. Někdy lamentuju nad tím počítačem. Často hraje 3000 lidí, ale já dostávám jen ty profíky s 10 000 odehranými zápasy, to je mučení panečku :-). Mimochodem, exaktně zjištěno, že holkám, dívkám a ženám to jde o dost lépe :-).    

0 0
možnosti
HP

Hery Potrovka

13. 2. 2009 9:18
je to supr hra

R^. ALE!Může mne vzít čert, když to nějaký neumětel ukončí před posledním kolem. :-/ Přece nevadí, když prohraju? Také občas prohrávám (a kdo ne?), ale abych zkazila soupeři radost z výhry. ;-DV To ne.

0 0
možnosti
N

nike

13. 2. 2009 9:03
slovní fotbálek

Přiznám se, že si taky občas zahraju je to prima relax a když radí i mé dospělé děti je to super zábava...novodobý fenomén stmelování rodiny.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2706x
jeden z mnoha

Seznam rubrik